Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#Közgazdasági Szemle

Sztojcsev Iván Vállalkozás

Az első hullám tanulságai jól mutatják, miért nem kockáztatta meg a kormány az újabb lezárást

Minden korábbinál részletesebb felmérés készült arról, hogy miként ütötte meg a munkaerőpiacot és a cégeket az, amikor tavaly ilyenkor leállt a magyar gazdaság. A cégek bevétele nagyobbat zuhant egy tavasz alatt, mint 2008–2009-ben 12 hónap alatt, az értelmiséget kivéve alig terjedt el a home office, és kis cégek tömege vált zombivá. Innen nézve máris világos, hogy amikor naponta 200 körül áldozatot követel a járvány, miért sokkal nagyobb a lazaság, mint amikor tízen sem haltak meg egy nap.

hvg.hu Sorkövető

A tunya magyar az életével fizet

A magyarok 77 százaléka gyakorlatilag semmit sem mozog. Ha tíz százalékkal növelnénk az aktivitási rátát, nem csak hosszabban és jobban élnénk, de több maradna a zsebünkben és az államkasszában. Közgazdászok kiszámolták, mennyivel. A rest kétszer fárad, és még bele is betegszik.

Magyarországon a legnagyobb és legdrágább Dacia, a vadonatúj Bigster

Magyarországon a legnagyobb és legdrágább Dacia, a vadonatúj Bigster

Hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban?

Hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban?

A háborúpárti orosz ortodox egyház Magyarországra mentett át egy templomot

A háborúpárti orosz ortodox egyház Magyarországra mentett át egy templomot

Győzelemmel kezdte az olimpiai selejtezőtornát a női hokiválogatott

Győzelemmel kezdte az olimpiai selejtezőtornát a női hokiválogatott

Látványos magyar tuningot kapott a Skoda új villanyautója

Látványos magyar tuningot kapott a Skoda új villanyautója

Életfogytiglant kért az ügyészség az encsencsi gyilkosra

Életfogytiglant kért az ügyészség az encsencsi gyilkosra

Amilyen a társadalom, olyan a rendőrség - miért fordulhat elő, hogy relativizálják a bántalmazást?

Amilyen a társadalom, olyan a rendőrség - miért fordulhat elő, hogy relativizálják a bántalmazást?

Hatsávossá bővül az M1-es autópálya Budapest és Győr között

Hatsávossá bővül az M1-es autópálya Budapest és Győr között

Baljós előjel: nagyobb a csapadékhiány Magyarországon, mint a 2022-es aszálykatasztrófa előtt volt

Baljós előjel: nagyobb a csapadékhiány Magyarországon, mint a 2022-es aszálykatasztrófa előtt volt

A címlapról ajánljuk